Nasze śmigła


Smigla CARBONOWE  WERENC

 

Wszystkie śmigła zostały zaprojektowane tak, żeby uzyskać jak najlepsze parametry:

 

  • najlepszy ciąg w pełnym zakresie prędkości obrotowej

  • mały Thor Effect (moment reakcyjny, odśmigłowy, skręcający)

  • szybka reakcja na gaz

  • idealne wyważenie i symetria łopat

  • możliwość uzyskania bardzo małego zużycia paliwa (np. w Raket 120 z naszym śmigłem w probie ekonomicznej spalil 1.3l/h).

Smigla wykonywane sa recznie, miedzy innymi z najlepszej jakosci wlokien weglowych o bardzo wysokich parametrach wytrzymalosciowych.
Lopaty sa dobierane tak, zeby nie zachodzila potrzeba ich dodatkowego wywazenia, jesli jest taka potrzeba, sa to bardzo male jednostki wagowe, uzyskac mozna taki efekt tylko przy bardzo precyzyjnym i czasochlonnym wykonaniu kazdej lopaty.

 

Dopasowanie smigla do charakterystyki silnika jest bardzo wazne, poniewaz zle dobrane smiglo moze prowadzic do przegrzewania sie silnika, w efekcie do jego uszkodzenia.

 

Niektore modele smigiel, nie zostaly przetestowane w konkretnych silnikach, jednak zawsze istnieje moszliwosc dobrania odpowiedniego smigla.

 

Firma caly czas pracuje nad nowymi modelami smigiel, i technologiami ich wykonania.

 

Smigla WERENC sa symetrycznie dzielone, dzieki czemu zawsze istnieje mozliwosc dokupienia jednej lopaty. Przy malym uszkodzeniu, mozliwa jest rowniez naprawa smigla.

 

Większość modeli śmigieł zostało przetestowane na silnikach takich jak:

 

LEWOSKRĘTNE PRAWOSKRĘTNE
  • Solo 210

  • Hirth

  • Moster

  • Motoroma

  • C-Max

  • JPX

  • Rothor

  • Nirvana

  • Simonini

  • Octagon/nitro

  • Raket

  • Ventor

  • Ros

  • Sky 100

  • Snap

  • Vittorazzi

  • Thor

 


-WERENC- RADZI !

Wszystkie śmigła należy chronić przed nadmiernym nagrzaniem od promieni słonecznych.

Śmigło podczas transportu napędu nie powinno być w żaden sposób obciążone, ponieważ może to prowadzić do jego uszkodzenia.