L4


WERENC L3 - SOLO 210, JPX, ROTOR, MOSTER, MOTOROMA, C-MAX

Dlugosc: 128,5cm

Waga: 415g + 415g

 

Przeznaczenie:

SOLO 210 (przelozenie 1:2,5/1:2,6)

JPX (przelozenie 1:2,8)

MOSTER (spadek temperatury o 40stopni)

C-MAX

MOTOROMA

NITRO 200/OCTAGON 190

 

 

Projektowane z mysla o silnikach chlodzonych powietrzem, zapewnia bardzo dobry przeplyw powietrza w okolicach cylindra oraz glowicy, a dzięki temu spada temperatura silnika, zmniejsza się ryzyko przegrzania i w efekcie zatarcia silnika. Odczuwalny jest minimalny moment skretny. Śmigło pracuje calym zakresie swoich obrotow.

Świetnie współpracuje z tunelami poprawiającymi chłodzenie silnika.

 


Smiglo CARBONOWE (wykonane z wlokna weglowego oraz szklanego), wykazujace sie malym momentem skretnym, oraz cicha praca.
Smiglo sklada sie z dwoch polowek, w razie uszkodzenia jednej lopaty, niekwalifikujacej sie do naprawy, istnieje mozliwosc jej dorobienia, gdy uszkodzenie jest male (jedna badz dwie lopaty) istnieje mozliwosc naprawy. Wszystkie sprzedawane smigla sa wywazone, oraz wiercone pod odpowiedni rozstaw otworow.

Śmigło jest wzorem przemysłowym, zastrzeżonym w Urzędzie Patentowym od marca 2015 roku.

Na każdym śmigle widnieje logotyp WERENC