WERENC 3S1 / 3S2 - SOLO 210, JPX, ROTOR, MOSTER, MOTOROMA, C-MAX, BULLMAX, TORNADO
Dlugosc: 130cm
Waga jednej łopaty: 320gram
Przeznaczenie:
SOLO 210
JPX
MOSTER (spadek temperatury o 40stopni)
C-MAX
MOTOROMA
NITRO 200/OCTAGON 190
TORNADO
BULLMAX
Smiglo zostalo stworzone dla najbardziej wymagajacych uzytkownikow napedow PPG, zostalo zaprojektowane w taki sposob, by zminimalizowac efekt odsmiglowy podczas lotu poziomego, a takze szybkim wchodzeniu silnika na wysokie obroty. Wzielismy pod uwage rowniez konstrukcje najnowszych skrzydel PPG, ktore charakteryzuja sie duzym zakresem predkosci, dlatego nasze smiglo, oddaje ciag w kazdym zakresie obrotow silnika. Niewatpliwie do zalet, trzeba zaliczyc "pletwe chlodzaca" przy piascie, ktora znacznie chlodzi cylinder oraz glowice silnika, co przedluza zywotnosc silnika, a w skrajnych przypadkach pozwala uniknac jego zatracia. Smiglo dzieki wykorzystaniu nowoczesnych materialow, jest wyjatkowo lekkie, dzieki czemu reakcja na otwarcie przepustnicy jest blyskawiczna, a jednoczesnie odporne na typowe w tym sporcie uszkodzenia. Duzo pilotow ktorzy mieli okazje latac na naszym smigle, zwrocilo uwage na cicha, pozbawiona drgan prace.
Świetnie współpracuje z tunelami poprawiającymi chłodzenie silnika.
Smiglo CARBONOWE (wykonane z wlokna weglowego oraz szklanego), wykazujace sie malym momentem skretnym, oraz cicha praca.
Smiglo sklada sie z dwoch polowek, w razie uszkodzenia jednej lopaty, niekwalifikujacej sie do naprawy, istnieje mozliwosc jej dorobienia, gdy uszkodzenie jest male (jedna, dwie lub trzy lopaty) istnieje mozliwosc naprawy. Wszystkie sprzedawane smigla sa wywazone, oraz wiercone pod odpowiedni rozstaw otworow.
Śmigło jest wzorem przemysłowym, zastrzeżonym w Urzędzie Patentowym od marca 2015 roku.
Na każdym śmigle widnieje logotyp WERENC